Zoekmachine adverteren

Effectief uw doelgroep benaderen en conversie verhogen

Wat is Zoekmachine Adverteren / SEA ?

Eén van de meest effectieve manieren om op het internet te adverteren is zeker het adverteren via de zoekmachines zoals Google en Bing. Zoekmachine adverteren (SEA = search engine advertisement) is daarnaast goed meetbaar en men kan de doelgroep perfect benaderen door het gebruik van de meest relevante zoekwoorden die nodig zijn om uw campagne tot een succes te maken.

Wat kunnen wij voor u betekenen ?

Door uw campagne op de juiste manier op te zetten is zoekmachine adverteren geen kostenpost maar juist het meest ideale kanaal om uw doelgroep te bereiken en hiermee meetbare conversies te genereren.

Samen met u stellen we meerdere doelen op. Deze worden door ons in een zoekmachine advertentie campagne verwerkt. Door onze jarenlange ervaring is het goed in te schatten wat wel en niet tot succes leidt. Daarnaast bespaart u veel onnodige kosten. Google beloont u namelijk met lagere kosten per klik indien u een juist ingestelde en relevante campagne heeft opgezet.

Uiteraard wordt de gehele campagne gedurende de looptijd nauwkeurig door ons in de gaten gehouden en worden alle gemeten gegevens in rapporten verwerkt zodat u ook zelf kunt zien hoeveel succes uw campagnes hebben opgeleverd.

Bij zoekmachine marketing hebben wij de onderstaande kanalen tot onze beschikking:

  • Adverteren in zoek netwerk van Google
  • Adverteren in display netwerk van Google
  • Adverteren in Bing
  • Marktplaats Admarkt
  • Markplaats gratis advertenties
  • Remarketing
  • Facebook adverteren
  • Feedmarketing zoals Beslist en Google Shopping.

Meer weten? Neem meteen contact met ons op info@webhostplus.nl

button

Comments are closed.

  • RSS SEA Nieuws

    • Friends of Search brengt Top 3 wereldwijde SEA experts naar Nederland
      Wat doe je als je een Search congres van internationale allure organiseert? Dan haal je de wereldwijde topspecialisten naar je toe! 🙂 Friends of Search brengt tijdens de 5e “Best of” editie op 8 februari 2018 de 3 wereldwijd meest erkende SEA specialisten naar Amsterdam! Larry Kim – MobileMonkey (voorheen Wordstream) Purna Virji – Microsoft […]
    • OK, Google. Wat is de Voice Search stand van zaken in 2017?
      In 2020 wordt 50% van alle zoekopdrachten gedaan met Voice Search. Zo voorspelt ComScore. Naast smartphones en tablets zullen deze voice searches steeds meer gedaan worden via voice assistents (zoals de Google Home “praatpaal”). Na Mobile wordt Voice de volgende ‘frontier’. Hieronder beschrijf ik cijfers en onderzoeken over Voice Search in 2017. Vandaag presenteer ik […]
  • Stay Connected

  • Tags,

    Zoekmachine marketing Zoekmachine optimalisatie Search engine optimalisation Zoekmachine adverteren Conversie optimalisatie Serach engine advertising
Webhostplus.nl - Online marketing